Viimeiset menneet Tapahtumat

Vihreän valtuustoryhmän avoin kokous (TA2024)

Lahden kaupungintalo Harjukatu 31, Lahti

Tervetuloa vihreän valtuustoryhmän avoimeen ryhmäkokouksen ke 01.11. klo 19.00 koskien kaupungin talousarviota ja -suunnitelmaa vuodelle 2024. Kokous pidetään kaupungintalolla kokoushuone Elielissä, joka sijaitsee pohjakerroksessa. Sisään pääsee klo 18.45-19.00 Harjukadun ja kaupungintalonpuiston kulmassa olevasta ovesta. Voit tutustua talousarvioon ja -suunnitelmaan pilvessä olevien materiaalien (kaupunginjohtajan talousarvioesitys 2024 ja talousarviokirja kokonaisuudessaan) avulla. Materiaalit löydät osoitteesta https://tinyurl.com/valtuustoryhmanta2024.

Lahden Vihreät kk-markkinoilla

Lahden kauppatori

Hei kaikille! Lahden Vihreät ovat jälleen kuukausimarkkinoilla - Pekka Haaviston asialla, totta kai! Keräämme vielä kannattajakortteja mainostaen samalla 17.11. Päijät-Hämeen tilaisuuksia. Tule mukaan allekirjoittamaan ja keskustelemaan ajankohtaisista asioista - ja tietämään, mitä kaikkea 17.11. tapahtuukaan! Kahvinjuontia unohtamatta!

Hallituksen kokous

Lahden Vihreiden toimisto Hollolankatu 3, Lahti