Yhdistys

Lahden Vihreät ry on Vihreiden Hämeen piiriin kuuluva paikallisyhdistys, jonka tarkoituksena on edistää Vihreiden linjausten mukaisesti luonnon- ja ympäristönsuojelua, kestävää kehitystä, yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta, tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta. Lisäksi yhdistys pyrkii edistämään kaupunkilaisten osallistumis- ja vaikuttamismahdollisuuksia oman elinympäristönsä kehittämiseen. Yhdistys asettaa kuntavaaliehdokkaat ja tekee tiivistä yhteistyötä vihreän valtuustoryhmän kanssa.

Liity mukaan!

Vihreiden jäsenyys on kannanotto maailman menoon. Liittymällä jäseneksi olet mukana muuttamassa maailmaa ja puolustamassa ihmisarvoa, ympäristöä ja heikommassa asemassa olevia. Työ ympäristön, tasa-arvon, koulutuksen ja vihreämmän tulevaisuuden hyväksi tehdään vaalien välillä. Maksamalla jäsenmaksun tuet työtämme paremman maailman puolesta. Vihreät ei ole vain poliittinen puolue: olemme liike, joka on yhtä vahva kuin sen jäsenistö. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Jäseneksi liittyminen onnistuu helposti netissä, tarvitset vain pankkitunnukset tunnistautumista ja jäsenmaksun maksamista varten. Vihreät eivät rahoita toimintansa yritysten tai muiden intressiryhmien rahoilla, joten jokainen jäsenmaksu on meille tärkeä. Jäsenmaksumme on 35 euroa (15 euroa vähävaraisilta). Jäsenmaksu koskee aina kuluvaa kalenterivuotta. Tuolla summalla saat jäsenyyden Lahden Vihreissä ja Vihreässä liitossa. Jäsenmaksuun sisältyy myös jäsenlehti Vihreä. Liity jäseneksi täällä!

Mikäli haluat pysyä ajantasalla yhdistyksen toiminnasta ja valtuustoryhmän ajankohtaisista asioista, niin kannattaa tykätä Facebook-sivustamme. Löydät lisäksi meidät myös Twitteristä sekä Instagramista.

Lahjoitukset

Voit tukea Lahden Vihreiden toimintaa myös lahjoittamalla rahaa. Kiitämme tuestasi! Lahjoita täällä.